F***a på burk ?? ;)

Sexpartyt igår var faktiskt riktigt trevligt, tjejen som var dä rkunde dock varit lite roligare faktiskt och berättat lite mer men men kan hoppas det blir bättre nästa gång för jag kan ju säga att det är ju inte mitt sista om man säger så. Vissa handlade som bara den haha och jag handlade bara en massage olja som skulle öka tillfredställningen så vi får väl se om det funkar när den väl kommer haha ;)

Sjuka priser faktiskt men tycker ändå man kan handla något eftersom det är en kul grej ;) Fitta på burk fanns det också om man ville ha det haha, någon som provat ???

Fan vad vi skratta iallafall och sen fanns där en snoppring som var som vita pärlor haha hade sett ut som en mussla hahha ;)

Blev inte så långvarigt men kul var det iallafall sånt ska jag ha själv den dagen vi har större ;) så ni vet vad ni har att se fram emot tjejer ;)





Jobbedagen har gått utmärkt idag också , skönt att gå in som extra ibland faktiskt då man kan göra en massa som alla andra inte hinner med plus lite till så dagen gick faktiskt hyftsat fort och efteråt åkte vi till Väla eftersom jag behövde nya skor hittade inte det jag tänkt mig bara mina älskade kawasaki skor och hittade även en skinn jacka men beslutade mig för att tänka till imorgon innan jag ger mig ut men känns som det första jag gör efter jag tvättad alltså vid 10 på förmiddagen är att åka ut till väla ;)
Men jag får helt enkelt se hur det blir kanske ångrar mig igen eller så får jag ta med mig Hagman för då handla jag ju alltid fråga mig inte varför men jag lyckades för det mesta komma hem med något när jag är iväg med hene ;) Kan bero på att vi har nästan samma smak och stil och då är det lätt att man hakar på det hon köper och tvärt om :)

Ikväll blir det bara söndags mys med ett bad för min del och sen Pretty women på tv klockan 21.00. Den filmen har jag ju bara sett 200 gånger och den är lika bra varje gång , älskar den verkligen :)



Ska fortsätta med min matlagning ha en skön söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0