Får en goodiebag :)

Nu är vi hemma igen, har bara varit borta exakt hela dagen så det var verkligen skönt att landa i soffan ska jag säga er.

Var först på entre i malmö men där var faktiskt inget vettigt alls om jag får säga min mening, samma affärer som här hemma och dem som va lite udda var bara tantkläder så inget för mig alltså! Åkte vidare till triangeln eftersom det också ligger i malmö, ännu tråkigare så vi åkte och käka och sen vidare till Svedala och där hittade jag ett fint halsband faktistk så det fick följa med mig hem :)

Fotsatte mot Lund och in på Nova Lund och köpte min skinnjacka som jag hade hittat på BikBok innan och det var många som ryckte och slet så tur jag hann ta den i min storlek iallafall ;) Glad var jag för den iallafall och eftersom jag handlade för en viss summa så fick jag även en goodiebag med ett par öronhänge och ett par strumpor, inte mkt att hänga i granen men alltid något iaf ;)

Blev en sväng på Väla med eftersom jag ville verkligen ha en ny tröja eller inte en utan många, så handlade 3 stycken och sen åkte vi hem vilket var riktigt härligt :)

Nästa gång jag ska ut och handla kläder ska jag åka ut själv eller iallafall med någon som också tycker det är kul att gå och kolla en massa, hatar att känna mig stressad, vill gå där i min egen takt och kolla på det jag vill kolla på !!

Och en sak till nu jäklar ska jag börja röra på mig, fan det är inte kul att stå i omklädningsrummet och ta på sig nya kläder och valkarna sticker ut både på ena och andra sidan det är nog något som får mig att vilja spy rakt ut, så nu ska jag fanimej börja röra på mig och slänga allt onyttigt skit som finns hemma och ut och röra på kroppen!!

Nu ska jag byta om i hopp om att jag hittar något som döljer både det ena och andra och sen dra på kalas ha en bra lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0