Huset fullt av hundar

När andre kom hem från jobb så stack vi iväg och solade direkt så den lille fick vara hemma själv en lite runda men det behövde han nog, tror han var trött efter att varit igång typ hela dagen. Gick inom konditoriet också och köpte lite gott, dyrt men gott som attans så det var helt klart värt det :)

Har även varit ute en promenad, skulle bli en lång runda men det var liiite kallt så vi fick inte så långt sen när vi väl vände så sprang vi lite tillbaka och det är inte bara vi två som har dålig kondition utan Rocky också han låg ju bakom oss hahaha ;)

Tror vi behöver röra på oss ordentligt alla tre :) så får passa på när vi är tillsammans allihopa :P

Sist jag avr hos mamma pratade hon om ett program på SVT 1 som heter huset fullt av hundar och nu när jag satt och kolla vad som gick på tv så såg jag att det gick nu så slog på det. Vilket härligt program måste jag säga speciellt för mig som är sån djurvän och som jag skratta när dem lämnade alla hundra hemma själv med dolda kamerer i huset, två av dem var i badrummet och hittade toapapper som dem bet i sönder, alla rullar också, kissade lite i duschen och sådär , någon annan hund var uppe i sängen och busa osv.

Rätt kul att se vad de hittar på när de är själva haha ;P Nu ska familjen bara hitta den hunden som ska bo hos de :)

Har ni inte sett det så borde ni göra det faktiskt :):)

Nu ska vi hålla kväll iallafall med DH eftersom det är tisdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0