400 pers, är glad jag är hemma i värmen.

Usch, fy och pi vad jag känner mig kass, tror att jag lär bli sjuk igen min hals gör ont och är tung i hela huvudet :( det var ju precis över så kommer det igen så trött jag blir..
Är iallafall otroligt glad för att jag sluta klockan sex idag så jag kunde hitta mig en parkering, eftersom det är HIF - MFF idag så förstår ni säkert att här blir ett himla liv plus bilar över allt eftersom vi bor så nära Olympia. Läste på hd.se att det va över 400 pers från Malmö och det slipper jag gärna att möta :)

Skönt att ligga här under min filt ovh slippa v ute i detta vädret, brr :/
Hoppas jag inte är sjukare i morgon iallafall .
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0