Möte med prästen

Hade möte med prästen i förmiddags, gick bra fast att den personen jag pratat med från första början som boka in allt inte har alla indianer i kanoten. Vi ville ha dopet för oss själva och därför bokade hon in oss som hon gjorde och när jag nu pratade med prästen så har de aldrig dop bara för ett barn i raus kyrka eftersom det är så otroligt många barn som döps där att det inte går att göra så, vilket jag faktiskt förstår men besviken blir man ju när man från början har blivit lovad en sak som inte ens stämmer hade vi vetat detta från första början hade vi nog valt en annan kyrka men nu är det som det är och det kommer gå jätte bra ändå :)

Prästen var trevlig iallafall & vi gick igenom allt, inte många dagar kvar nu och helt plötsligt så blev jag lite stressad, hade underlättar om min kära mor var hemma men istället är dom i Spanien och njuter av sina 38 grader ;) ☀

Har sprungit och plockat undan en massa här hemma under tiden lill killen sover, man vet aldrig hur mycket man hinner med så man har allt fart i ändan men nu blir det allt en lugn stund i soffan tills lilleman slår upp ögonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0