Nu ska du ut !! :)

Började dagen med ett besök hos barnmorskan, bebis mår jätte bra och hjärtat tickade på fint. Alltid lika skönt att få höra.
De här pin värkarna jag haft sen natten till igår var ju också helt normalt, men jisses vad ont det gör i nedre delen av magen men någon Alvedon och röra mig lite ska visst hjälpa och det gör det till en viss del men inte så lätt att röra sig när det gör ont men som tur är så försvinner det lite då och då.
När barnmorskan skulle känna hur bebis låg ( fortfarande fixerad) så kan jag bara säga AJ!

Vi båda hoppades att vi inte skulle ses den 8e, på ett bra sätt då alltså. Vi båda tycker att bebis kan komma innan dess och ja, nu ska du minsann ut. Jag vill inte gå över tiden eller bli igångsatt, jag vill att det kommer igång av sig själv såklart.

Har stor städning här hemma, kan ju hoppas det hjälper något iaf.
Helgen har vi också lite saker planerade och om det är fint väder så blir det allt en promenad, en liten iallafall typ runt kvarteret eller något :)

Känner mig riktigt motiverad att lill plutten ska ut nu, hoppas han/hon också är det, underlättar ju lite ;)

Tillbaka till städningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0