Förslag ?

Shoppingen gick otroligt segt idag, en overall till lilleman och byxor till mamma och jag hitta ingenting. Får bli väla i helgen då jag måste ha mig ett par byxor!

Lagade middag innan vi stack så var bara att slänga det i micron och käka när vi kom hem.
Har en lite tröttmössa här hemma som snart ska ha pyjamas på sig och förmodligen sover han gott sen.

Jag och min stora älskling lägger oss i soffan och kollar idol!

I morgon ska lilleman till sin farmor under tiden jag och mormor är iväg på lite ärenden.
Resterande dagar måste jag planera in något, vill inte sitta här och häcka men vad det är en större fråga, någon som har nått förslag på vad man kan göra om dagarna ? 



Kommentarer
Postat av: Tess

Promenader, haha ;-) prova gunga lite, om han kan sitta själv iofs ?
Bebisträff? Öppna förskolan ? Hembygdsparken i Ängelholm med någon ? :-) ja typ..

Svar: Jo tänkte jag skulle bli bättre med promenaderna faktiskt :) har funderat på det där med gunga, han sitter ju i matstolen ordentligt och han sitter ju själv i några sekunder bara men vet inte om det är tillräckligt för att gunga. Hembyggdsparken är alltid kul sålänge det är hyfsat väder :)
Helena ☆

2013-09-09 @ 19:38:41
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Nej kunde inte se det för jag är inte "inloggad. men NU är jag.. haha..
Ja, men prova och se...

Svar: Det ska jag göra :) vill du följa med till hembygdsparken någon gång får du gärna det ;)
Helena ☆

2013-09-09 @ 20:23:55
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Nej men såg det nu ;-) Ja, vi hade gärna hängt på.. där är en del att titta på :-)

Svar: Kul :) kan ju höras av när någon dag passar bra :)
Helena ☆

2013-09-10 @ 20:03:56
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0