Lata dagar

Lata dagar är bara så sköna.
Tvättar lite, leker en massa och efter lilleman fått lunch åker vi till min mormor och hälsar på.
Ikväll när André kommer hem ska vi ner och hämta hans telefon. Lagom sugen jag är på att ta en ny, denna fungerar lite som den vill men ändå inget större fel så kanske väntar ett tag till ändå. Vi får se :)
Ska man uppdatera till iOS 7 eller ska man inte, någon som gjort det och är nöjd? 
Lästa att blogg appen inte fungerar då, hmm..mindre kul..

Lill fisen sover och jag ligger rak lång på soffan och hade tänkt fortsätta med det tills han vaknar igen! 



Kommentarer
Postat av: Sarah

Blogg-appen fungerar för mig fast jag uppdaterat :)
Jag tycker de verkar bra, kul med lite förändring :)

2013-09-19 @ 14:14:21
URL: http://sarahnorring.blogg.se
Postat av: Sarah

nä, ingenting försvinner :)

2013-09-19 @ 15:54:20
URL: http://sarahnorring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0