Blä

Fy fasiken vad jag hatar att vara förkyld, det är så otroligt jobbigt när man inte får luft och jag är redan trött på att torka näsan! Hoppas möget försvinner snabbt!

I morse när Wille väckte mig så sa jag till han att kalla på pappa, han satt där i sängen o skrek pappa och det tog en stund innan jag fatta att han redan hade gått till jobb. Vi klev upp strax innan 8 så var skönt att få sovit lite längre iaf :)

Jag ska faktiskt köra mot jobb om en stund, ska på möte med chefen idag. Hoppas det går bra hihi :) medarbetarsamtal är det så inget farligt haha.

Just nu hade jag velat bädda ner mig eller stoppa huvudet under varmt vatten och fått rensat hela systemet! Blää, känner mig lite gnällig idag men det får man väl ibland ? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0