En bra helg :)

Helgen har rullat på och fort har det gått, jag har hunnit med lite innan jag har börjat jobba. I lördags kom Sarah, kimbo och Rocky hit. Barnen lekte, jag bjöd på lunch, fick snackat en massa med Sarah och vi hade en mysig förmiddag :) alltid roligt med besök och Wille blev överlycklig när Rocky kom. När Wille vaknade stod han och peka mot dörren och vinka allt han kunde, tror hab saknade dem :)

Igår fick jag sovmorgon, vi gav Andre paket eftersom det var fara dag, han trodde jag hade glömt honom men nejdå :) såklart inte.

Har hunnit med en del idag med, åkte till väla efter jag lämnat Wille på förskolan. Fick med mig tre tröjor till mig själv och lite underkläder och sen såklart fick jag med mig lite byxor och tröjor till Wille. Hitta en skit snygg tröja till Andre men den vågade jag inte köpa, inte alltid att vi har samma smak haha :)

Ska fixa ihop lite oh äta till mig nu men jag har verkligen slut på idéer just när det kommer till lunch :/ ska hinna vila ögonen en liten stund innan jag ska börja jobba också. Vi får se vad jag hinner med ! :)






Kommentarer
Postat av: Sarah

❤️❤️❤️

2014-11-13 @ 00:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0