Lite uppdatering

Ja just det jag hade en blogg också..
Har inte direkt känt mig så motiverad att skriva här, tappat lusten faktiskt. 
Men lite uppdatering kan ni ju få iaf :)

Inte för att det hänt så speciellt mkt, dagarna rullar på och jag jobbar för fullt och Andre också på sitt nya jobb. Wille har haft en hosta som vägrat släppa så idag gjorde vi ett nytt försök på vårdcentralen, var så jäkla mkt folk i måndags så då gick vi hem igen. Det tog tid även denna gången men det fick det göra och astma medicin fick vi med oss, hoppas att det hjälper iaf. Tur han är pigg och som vanligt annars förutom all trot, herregud vad han kan sätta tålamodet på prov och jag kan bli helt slut bara efter en timme haha. Vi tar oss igenom det också såklart :)

Vi har hunnit med den första julmarknaden i helgen som var, det blev också kalkon middag hos mamma. Denna helgen jobbar jag så då blir det väl inte så mkt gjort för min del. Söndag är det iallafall fars dag och present är köpt :)

Annars har det väl inte hänt så mkt mer, jag försöker mig på en nyttig månad. Går väl sådär med det, men lite nyttigt och lite onyttigt så blir det iallafall en bättre kombo än bara onyttigt :)

Ha en bra fredag & trevlig helg !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0