Några rader

Har tappat det här med bloggen helt, men ibland så kan man väl skriva några rader iaf :)

Känns som jag lever på jobb just nu, det står mig verkligen upp över halsen och jag längtar till denna månaden är slut vilket den är snart. Varje dag vill jag bara stanna hemma med Wille, känner mig hemsk när jag bara jobbar och jobbar.. Speciellt idag när jag skulle lämna honom och han inte alls ville det. Gör ont i hjärtat och jag var nästan bölefärdig när jag satte mig i bilen på väg hem. Usch ibte alls kul.. Men som sagt snart är november slut.

Det börjar närma sig jul också, i helgen ska det jul pyntas här hemma, mysigt kommer det bli :) Wille har börjat med jul pyssel på förskolan också, jätte kul att se allt han gör där :)

Nej ska ta och göra mig klar nu, får se när det dyker upp ett inlägg igen annars finns jag ju på insta med bättre uppdatering än här :) @heeleenas heter jag där! Ha det !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0