Ögonbryn och förkylning

Dagarna rullar på och det har varit ganska mkt jobb för min del, tråkigt att man typ aldrig är hemma och jag saknar de här hemma väldigt mycket. Jag har iallafall tid med Wille varje förmiddag men det känns som det inte räcker alltid.  Det kommer bli bättre så fort november månad är slut och vår avstämning på jobb är över :)

Just nu är hela familjen förkylda, näsorna rinner på oss alla och jag hoppas inte drt blir värre än så för jag pallar verkligen inte vara sjuk igen. 

Just nu ligger killarna och sover, jag sitter i soffan och absolut ingenting, någon timme till här hemma sen kör jag mot jobb. Låt denna dagen gå snabbt ! 

I torsdags var det dags att göra mina ögonbryn hos bästa Petra, just nu är de jätte mörka o jag känner knappt igen mig själv men det kommer nog bli super bra när det väl är läkt :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0