Första karusell åket

Igår åkte vi till Höganäs marknad, vädret var väl inte det bästa men det regnade iallafall inte. Var iväg redan vid 10, gick en sväng på marknaden och sen var det en liten kille som fick upp ögonen för tivolit. Strax efter kom även Richard och Julia och gjorde oss sällskap. Ungarna åkte karusell och även vi andra fick såklart följa med. Helt underbart att se hur glada dem var och För Wille var det första gånger han åkte karusell :) 

Var riktigt roligt detta året och snart är det tivoli även här i stan så då får vi allt gå ner en sväng så den lille får åka karusell även då :)

Kvällen spenderades på jobb, gick hyfsat snabbt faktiskt och jag hoppas på det även idag och sen är denna jobb helgen över :)

Ser fram emot veckan som kommer, har en del saker som ska göras och på fredag fyller jag år, alltså en massa att stå i men det blir nog bra!

Ska slänga mig på soffan en stund nu :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0