En vecka

En vecka har snart gått sen sist jag skrev, har hänt en del sen dess.
Hade kalas då på lördagen, var riktigt trevlig och maten var svin god. Beställde från maxi Råå så skönt man slapp stå med det.
Söndagen började i kaos, alla känslor kom på en och samma gång och det var bara upp ut sängen och slänga sig i bilen och åka till sjukhuset. Min älskade mormor som är så otroligt stark ! 

Dagarna har gått snabbt, har bestått utav jobb och den tiden jag varit ledig mitt på dagen har jag spenderat på lasarettet. Nu är det snart helg igen och då jobbar jag, hoppas de dagarna går lika fort som denna veckan har gjort.

I morgon ringer klockan halv 6, längesedan jag behövde ställa någon klocka. Kommer bli segt att gå upp men kommer kännas så skönt att gå hem på eftermiddagen när dem andra börjar :)
Sen är det fredag kväll för varje slant.

Strax göra mig klar för sängen, undrar om det kommer gå bra att lägga sig tidigt, tror inte det ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0