efter lång väntan..

så kom vi äntligen iväg igår kväll.
pallade inte sitta hemma men orkade inte festa eftersom jag fortfarande känner mig en aning förkyld och jag vill helst inte att det ska bli värre så därför kände jag att det hade nog inte varit så smart att gå ut och festa det första jag gjorde.

Bowling stod på schemat från början men Tommy och Josefin men hon mådde inte heller bra.

så jag och hg käkade lite här hemma och kolla lite tv och sen åkte vi hem till dem, pratade och kolla film , hur mysigt som helst faktiskt :) skönt att komma hemifrån oc kul att träffa dem.
va hemma vid tre tiden i natt och nu är man en aning seg fortfarande. tvätt dags idag är det med och det finns inget tråkigare, bara sitta och vänta på tvätten hela tiden och man kan ju inte precis åka iväg på något som tar mer än 1 timme. Nej tvätta suger !! :)

ska faktiskt ta och skriva klart ett arbete till skolan också så det är gjort, tråkigt att sitta med hur mycket som helst sen :)

ha en trevlig dag Pusss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0