hemma kväll :)

blev bara en hemma kväll för mig själv iallafall, faktiskt hur skönt som helst. har lyckats bli klar med en del till skolan så nu slipper jag det iallafall :) alltid skönt att få undan lite så man inte sitter med en hel hög med arbeten sen..
lämnade av Hg innan iallafall och hann knappt innanför dörren förän jag skulle köra igen, Hanna och sara till högaborg så det gick rätt fort :) sitter här och kollar reprisen från paradise hotell och käkar lite chips det är min lördag det :)


Kommentarer
Postat av: petra

fin blogg:) hur mår du då?

2010-01-24 @ 00:12:06
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, har varit sjuk sedan nyår, men nu mår jag suveränt igen :D

Alice fick RS-virus (förkylning), så hon hade svårt att andas och syresatte sig dåligt, men vi behövde bara stanna en natt.

Härligt att höra (läsa) :)

Jag kan egentligen också när som helst, men denna veckan som kommer är jag i princip helt uppbokad. BVC-besök, Tupperware-party, föräldragrupp och allt möjligt. Men veckan efter kan jag :) Får höras innan och bestämma något :)

Puss <3

2010-01-24 @ 11:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0