hemma och paradise hotell

hemma från mormor igen :) god mat, haha nej tyckte inte alls om köttet men resten var gott som fan :) var riktigt hungrig när jag kom dit :) stack där ifrån för en timme sen typ och stack och sola med min snutt :)

så nu blir det snart film efter paradise hotell. måste ju säga vilket skit program egentligen men igår kväll när jag kolla på det blev det helt plötsligt intressant. men herregud den nya tjejen alltså vad tror hon ?? att man ska ligga med så många det bara går i tv ?? jaja det är ju hennes val men fattar inte det..

nej nej ska öppna en påse chips och blanda ihop en dipp nu :)

puss hej :)


Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Fin blogg:)

2010-01-06 @ 10:52:54
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0