knappt 1 timme ;P

gick upp klockan 8 i morse för jag skulle till skolan, började klockan 9 med ett prov. var klar tjugo i 10 och sen var dagen slut. haha kändes lönt. körde fredrik och sara hem var ju ingen omväg precis :) har städat och städat i köket eftersom det var curry typ över allt från igår när jag försökte laga egen kyckling med grönsaker i currysås precis som på kina. lyckades ganska bra, smkade inte som på kina men var gott ändån :) så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra, bode plugga för har ju prov i morgon också. men njae kan göra det sen :)

sola är jag riktigt sugen på men gjorde det igår kväll, och kände mig lite bränd efteråt så tror att det är säkrats att vänta någon dag iallafall. hade en tanke på att ställa mig och baka men nej det pallar jag inte heller.. får se vad jag hittar på :) vill bara va ute för att det är sol och fint väder men det är ju så jäkla kallt :S Brr :( 10 minus när jag gick upp, fifan :(

längtar något enormt till helgen :) speciellt lördag , hoppas att det blir av och jag hoppas att det blir skit kul :)

nu ska jag försöka hitta på något :) ha en trevlig dag Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0