MUMS!! :)

blev att jag följde med Andre hem till Hansson, va ju bara tvungen att kolla hans lägenhet plus att det inte är speciellt ansträngande iheller.
så åkte dit och kolla på när hans pappa och farfar höll på. satte mig i köket och sen va jag igång och drog tapet i köket :) haha gick faktiskt rätt bra och jag hade kunnat suttit där tills det var klart.

men hungriga va vi båda två, det hända jag fått i mig på hela dagen är 1 korv med bröd =/ Hm, det är nog inte speciellt bra!!

så åkte inom Maxi och handlade lite godis och en cola :) har varit sugen på godis nu ett bra tag och ibland får man unna sig något.

håller på att laga lite mat just nu blir bara något enkelt, pommes och chicken nuggets, gott med massa vitlök :) MUMS :)

Senare ikväll väntas Paradise hotell :) wiho.
skolan i morgon ju så får se till att gå och lägga mig i tid så jag kommer upp i morgon för det är väldigt viktigt att jag gör det. !!!

nu ska jag fortsätta med min matlagning : ) ha en bra kväll och missa inte PH klockan 22 :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0