Nytt år :)

nu är det ett nytt år och gårdagen blev som den blev, stack ut till micke och sara och hade skit trevligt med mat och goa personer , efter ett tag blev det inte så värst bra , tänker inte gå in på vad här för dem som vet de vet liksom. ringde iallafall huset som kom och hämta oss och körde oss till roger så vi var där precis lagom till tolv slaget, kul att träffa nytt folk :)

och den här natten måste ha varit den kallaste, gick hem från högaborg till dalhem och jag har nog inte frysigt så mycket i hela mitt liv fy fan !!

sumering utav kvällen, helt okej men kunde varit bättre.

idag är man inte mycket människa. skit seg och sitter och väntar på min kebab tallrik :) mm, fick bli hemkörning idag för jag pallar inte haha :)

lite bilder från kvällen kommer här :)











resten hittar ni på min facebook sida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0