Så, skönt !!

funkar visst inte riktigt som det ska här idag, skriva kan man iallafall :) idag har jag varit ledig, har varit otroligt skönt, sovigt som en gris halva dagen :) var riktigt skönt och behövligt. sen har jag bara suttit framför tvn och datan hela eftermiddagen. pluggat lite smått lite då och då men får nog ta och läsa igenom det någon gång till så man kan det helt säkert i morgon. då är det ju skola hela dagen, suck!

hade ju hellre varit ledig i morgon än idag. men men det är väl sånt man får ta :) får se lite vad som händer ikväll, skulle egentligen behöva åka ut till min mamma och hämta min halsduk som jag glömde där. för den behövs verkligen nu. men men får se vad jag gör

ikväll blir det iallafall american pie the wedding :) kommer knappt ihåg filmen men tror den ska va bra, eller vad säger ni ??

Ha en trevlig dag allesammans Puss!

ett litet tips, vill ni har fler besökare till er blogg gå då in här




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0