Shopping, I'm like :)

var i skolan i morse mellan 9 och 12, helt lugnt var det kommer bli värre i morgon då man ska va där änna till 15. kunde varit tvärt om är alltid skönare att komma hem tidigt på en fredag, eller vad säger ni ??

efter skolan gick jag och sara en runda på söder, den där korta jackan jag ville ha hade jag redan handlar när vi hade rast haha, snabbaste köpet jag varit med om. tog jackan gick in i prov rummet och sen till kassan, tillbaka upp till klassrummet och fortsatte vår lektion haha :P varför kan det inte vara så enkelt alltid ??

handla iallafall en lite kuvertväska som jag kan ta när jag tex ska ut , skit nice var den :) och billig ;P

åkte sedan ut till PANG, ett varuhus där allting kostar från 10 kr typ. handlade bara en dusch kräm hitta inte det jag tänkte mig . gick en sväng på familia men hitta ingenting där heller. började till och med bli trött på att gå i klädesaffärer :P så vi gick in på maxi, handlade lite mat till ikväll osv.

så har precis kommit innanför dörren och ska strax börja städa känns som det behövs, iallafall dammsuga. jag hatar att dammsuga. någon mer som gör det ?? :)

dags att sätta fart. vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0