släng över det på någon annan ??

hatar detta här.. varför kan man inte bara slänga över förkylningen på någon annan, typ någon man inte alls gillar.. Mohaha ! :)

har varit hemma hos mamma en stund innan idag :) skönt att komma ett tag och kela med min lilla katt :) och på söndag kommer dem hit och dricker kaffe :) thihi :)

Måste ju bara få ur mig lite ilska också. haha :)

hur svårt är det egentligen att bara göra rätt för sig direkt?
istället kommer man med en massa bortförklaringar hela tiden..
det blir ju mer och mer pinsamt och det bästa av allt är att det inte bara är jag som tycker så.
förstår inte vad som fattas i huvudet på den här personen någonting måste det ju var eftersom det är så svårt att förstå vad man ska göra. Ahh blir så j***la irriterad på såna människor, som säger en sak men gör en annan..

Ha en trevlig kväll för det ska jag försöka ha iallafall :)

Puss till er som förtjänar det ;P






Kommentarer
Postat av: shamz

sooovit gott ? :)

2010-01-12 @ 12:20:00
URL: http://shamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0