Sol och en massa mys :)

blev en helt lyckad kväll igår faktiskt :) Hg körde mig till sara, skit svårt att hitta parkering där ju så tyckte det var bäst. satt och snacka ett tag och sedan kom även josefin och Hanna, gick ner till netto och handlade lite till våra tacos :) blev en massa gott och fan vad jag käka och efter ja då stank man vitlök värre än jag vet inte vad :) snacka, spela spel och hade en trevlig kväll :) var väl hemma vid 1 tiden så var det raka vägen ner i sängen för jag va as trött.

vaknade i morse utav att det var sol ute så himla skönt :) klädde på oss och åkte till åstorp och gick lite i skogen där :) kändes som vi gick i en evighet, konditionen är inte på topp, verkligen inte! måste göra något åt det och komma igång ordentligt :) kanske man får lite mer ork till allting med. åkte och sola där efter och nu är det dags att hitta ett nytt ställe för detta börjar bli riktigt kasst, dörren gick nästan inte att stänga, skit kallt i rummet, locket på solariet som åker ner a sig själv. osv. så nej inte raka rör mer :( kanske om man ska stå upp men inte annars.. frågan är bara var det finns något bra , någon som vet ??

tvätta även min bil idag, behövdes verkligen. så nu är den röd och fin igen ;) får se hur länge det håller haha ..

ikväll ska Hg iväg, så har lägenheten för mig själv. först tyckte jag att det skulle bli riktigt skönt men nu, nej ush jag har ångrat mig vill inte sitta här hela kvällen :( får se vad jag hittar på..

ni får ha en trevlig lördag iallafall :) Pusss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0