sorry, sorry, sorry :)

för jag inte skrivigt något idag men åkte hem till mamma direkt efter skolan för att min katt inte skulle va ensam så länge och där satt Jonny (min styvpappa) och jobbade. Jahapp trevligt med sällskap iallafall :)

tanken var att jag skulle göra klart ett arbete men det blev 3 istället , skönt! ligga lite lite före iallafall.
och fick mina slutbetyg för höstens kurser också och de var MEGA bra :) Vg i psykologi A, vård och omsorg och arbetsmiljö och säkerhet och G i medicinsk grund, så jag är hel nöjd och fått tillbaka min motivation lite gran :) det lönar sig att ligga i iallafall :)

för er som inte vet så började jag skolan igen i september, vill jobba med äldre eller på sjukhus så det var bara att sätta sig vid skolbänken igen och läsa till undersköterska. Hade mina betyg varit bättre sen gymnasiet så hade jag nog satt mig och läst till sjuksköterska direkt men nu är inte fallet så. mina betyg från gymnasiet är hel kassa haha :( :P
får hoppas att det håller i sig nu iallafall, ska kämpa som aldrig för, ohyes :)

medans jag satt hemma läste jag ett julkort som vi hade fått, av mina kära kusin som skrev att hon skulle försöka komma och hälsa på oss och det hoppas jag verkligen , hade varit sjukt roligt :)

Nu ska jag koll lite tv och sen blir det sängen, skolan i morgon 9-12 och efter det en snabb visit i stan med sara :)

hörs i morgon ! Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0