trevlig eftermiddag :)

nu har mamma, mormor och jonny precis gått. dem kom vid två tiden och skulle hälsa på här för första gången :) fick tulpaner av mamma plus en vas så nu ser soffbordet helt anorlunda ut haha :) fick även en kakbok av min mormor, 7 sorters kakor så nu ska här bakas :) hehe!

har varit en trevlig eftermiddag. men jag är rastlös och lite smått hungrig. vet inte vad vi ska ha till middag, har tagit fram köttfärs men vad ska man göra med den ?? börjar få slut på ideer. skit jobbigt faktiskt.. tänk man ska komma på något att äta i resten av sitt liv , Puh!

nu ska jag ta och plocka undan här lite, och i morgon hoppas jag att min förkylning är över för jag pallar inte längre :(
hopps ni får en trevlig söndag iallafall :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

hallå hallå:)

haft en bra dag ? :)

2010-01-17 @ 17:47:04
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0