Vad är det för pro...

blev en perfekt kväll måste jag säga. åkte ut till tasty house när Andre kom hem från jobb, handlade lite nötter och godis , efter det åkte vi som sakt och sola , var riktigt skönt faktiskt och det behövdes. lagade middag, kotletter och potatisgratäng , hemma gjorde blev perfekt :) precis kommit ut från badet och nu väntas en film, får se vilken den blir :) sitter just nu och kollar på något skummt program på tv4 , haha .. "nu har jag fisit klart så nu kan du och din fruga gå in och bajsa".. vad är nu det för någon replik ? hahha.. ajja tur det är slut nu..

nu blir det ännu mer mys och sen sänge, längtat hela dagen efter den underbara sängen :) haha..

Ha en fortsatt trevlig kväll, Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?

2010-01-30 @ 15:16:13
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: mikaela ~

Fin blogg!



Kolla gärna in min också. Ny fråga uppe! ;D

2010-01-30 @ 22:58:01
URL: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0