världens bästa familj :)

åkte hem till mamma innan, var bara mormor och min lille kusin, fredrik heter han .. bara så ni vet :P .. full rulle hela tiden haha, alla saker är jätte kul enligt han, men det är väl så det är när man är 1 år :)

efter ett tag kom resten utav familjen hem och då blev det full rulle på alla haha :P var faktiskt riktigt trevligt att va hemma idag, tycker bara det är synd att min morbro med familj bor i sthlm, det är ju lite långt dit tvärr.. men får väl ta mig tid sen att åka upp där :) för snart kommer där en lite till ju :) skönt att familjen utökar sig :) hehe, slipper mamma tjata på mig hahha :P

har precis kollat en film, riktigt bra var den faktiskt :) the ugly truth tror jag den hette, så den rekomenderar jag :) skulle ju egentligen till josefin och tommy ikväll, men det får vi ta en annan gång istället :)

livet är ju inte slut än :) det är nytt år och bara till att leva upp till det bättre :) för det här året kommer bli bra, det vet jag!

ha en trevlig kväll och sov gott när ni väl ska :)
Puss hej :)


Kommentarer
Postat av: photonerden

Haft en bra dag :)? Kram

2010-01-03 @ 15:13:18
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0