Helgen :)

Vaknade i fredags utav att det va en massa folk hemma hos oss , efter många om och men så orkade jag resa mig ur sängen gick upp och där satt min morbror, hans sambo theres, hennes son micke och min lilla kusin fredriki på 3 månader :) som va så söt .
satt och snacka en massa med dom, och sen va de meningen att jag och sara skulle iväg och rida men så blev det inte det skulle liksom va ridskola den tiden vi ville ha hästar. så det får bli en annan dag istället helt enkelt.
så stannade hemma bara och satt och prata med dom, sen körde de vidare hem till mormor och sådär så jag och Mamma börja storstäda huset, sen va kl 6 och de kom dom tillbaka och det va dags för Pizza, va riktigt gott faktiskt :) fast man blev nerkräkt av den lille hela tiden hehe :P
 körde in till stan sen, hämtade sara och körde en sväng i stan, hem till Huset, där dom satt o festa men jag höll mig nykter va hemma rätt tidigt vilket va väldigt skönt :)

För på lördagen skulle jag upp klockan 7, skulle va på scandic hotell kl 9.00 . vi skulle ha utvecklingsdag med jobbet.
8.40 kom mamma in och väckte mig, jag hade alltså somnat om och lyckades även göra det efter hon varit inne hos mig, så halv 12 dök jag upp på hotellet, lagom till Lunch :) så det blev middag och efterätt och allt käkade som aldrig förr, sen fortsatte vi med mötet till halv 5 .

efter det så körde jag hem till mormor, hon hade ju kalas för hon fyllde 80 :) GRATTIS :) så blev ännu mer mat där och tårta och gott va det :) satt där till 9 typ sen körde jag hem till Jonas kollade på film, Patrik 1,5 blev det , va het okej faktiskt . käkade lite chips och sånt gott där med, så kändes som jag gjorde ingenting annat än åt hela lördagen , men det är ju gott så va fan :) hehe.

va inte hemma så sent inatt heller faktiskt, skulle ju iväg och äta i Ljungbyhed kl 14.00
gick upp klockan tolv, körde och hämta mormor vid halv 1 och sen va det full rulle helt enkelt. god mat va det också =)
sen blev det bara hem och lämna mormor, snodde med mig lite tårta :) sen körde vi hem så har inte hänt så mkt annat idag :)

Har varit en väldigt skön helg ändån, nyktert och allt hehe :) fast har ju haft något att göra hela tiden :)

I morron är det tillbaka till jobb, mindre kul vill inte gå upp så tidigt :( men det får man ta.
Sen åker ju min morbror  de hem i morron också , mindre kul :(

Ajja nä blir film nu och sen sova :)

Godnatt på er :)


Kommentarer
Postat av: Lotta Strandberg

lady :)

2009-02-22 @ 21:25:36
URL: http://adorabley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0