bara för jag..

Började dagen med att tvätta, skönt när där inte är så värst mycket folk  och skönt att det är gjort nu iallafall. har även suttit med mitt arbete hela dagen så nu är det inskickat bara ett kvar, suck! har två prov i morgon också så har suttit lite med det med, men snart är André hemma så då ska vi ut i det fina vädret. känns uselt att man bara suttit inne hela dagen men jag var tvungen!

den här veckan kommer nog gå fort och jag längtar redan till helg :) vet ni varför ? JO för JAG fyller år på Lördag :D wiho!
hoppas att helgen kommer bli skit bra faktiskt :) en massa fix i veckan också, smörgåstårta ska köpas till på lördag och en massa annat gott ska också inhandlas. PUH :) men kul är det !

nu ska jag läsa lite till i min bok innan han kommer hem :) ha en underbar kväll tjohej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0