Kapat konto???!!!

Godmorgon alla ni där ute :)
Rejäl sovmorgon idag med men det är så skönt och vädret suger så det gör inte så mycket.

Idag blir det lite utav varje faktiskt, handla lite, Elgiganten , rensa på vinden, Ängelholm osv.

Blir nog en bra dag trots massa regn :)

Kollade mina mejl innan varav ett va från Swedbank som påstod att någon hade försökt logga in på min internet bank för många gånger och tryckte jag på länken skulle jag få tillbaka det.
Jaha detta verkar ju seriöst, hur många banker skickar sånt på en lördag ? Och hur många banker skickar mejl utan att skriva under det ?
Det roliga i det hela är att jag inte ens har något konto hos den banken så tror detta är något lurt faktiskt.
Jaja försöka kan de ju och jag hoppas mitt egna konto mår bra ;)

Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0