Till dig från mig :)

Jag kan inte hålla mig längre, Sarah fyllde ju år i Tisdags och i morgon är det dags för henne att få sin paket. Har hittat det ultimata till henne som jag tror hon kommer bli skit glad över :)
Jag tycker iallafall att det kommer bli perfekt speciellt eftersom hon kan använda den under många år fram över , sommar som vinter och eftersom dem säger att det ska bli snö på tisdag så passar den ännu bättre :)
Så GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SARAH :)
(OBS: gubben ingår ej)
Samtidigt som jag hittade denna så kom jag på att André Fyller ju år snart och likaså Martin så detta får bli en present till dem, tror det kan passa dem båda faktiskt :) Någonting man kan lite på i alla väder och som är lätt och smidigt :)
(OBS: Gubben ingår! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0