1 December

Nu är det bara 16 arbetsdagar kvar tills det är jul och sen hoppas man på lite semester också :) hade avrit riktigt skönt :)
 
Började med att man sega runt på jobb i morse som vanligt, va sjukt trött så tänkte jag skulle hinna sova lite när jag kom hem, så laga lite mat till mig och Mamma och sen gick jag en sväng med hunden och sen la mig i sängen, hur skönt som helst varmt och gott och min katt va sällskap :) men hann dock bara ligga där i en halv timme men lyckades somna ändån, sen va det bara och ta med sig hunden och köra till Ängelholms flygplats och hämta Mormor som varit i Sthlm .

Lady (Hunden) blev jätte glad gick till och med in med henne på terminalen ingen sa något och där va ingen skyllt så va fan :P

åkte hem till Mamma igen allihopasatt här ett tag och sen körde jag hem mormor, blev en runda till Sara också käka baguett skit gott .. lika bra på att äta båda två :P
kladdikladd  haha =)

Och nu sitter man bara hemma, ska ut på Familia snart och träffa Josefin och snacka lite skit :) längesen vi sågs nu ju snäckan!

Morgondagen blir jobb kan sova en timme extra :) bara för dom har studiedag på skolan . Skönt!
Vetrinären med Mormor och Lady efter det och sen får man ta dagen som den kommer helt enkelt.

Fick ett samtal innan idag som egentligen va ganska bra, fick ju sagt vad jag ville och det fick nog hon också, kan ju inte tycka illa om en person som jag inte känner så den personen som sagt det vetifan..
Fick även svar på det här med HAN, och det va ju nästan som jag trodde ! och tur är väl det att jag fick reda på det nu än att jag skulle gett mig in i något som antagligen abra hade blivit skit.. ajja nog inte så många som fattar vad jag pratar om men skönt att skriva av sig iaf :P

Nä nu ska jag gå och göra ve mig lite .

Ha detr bra allesammans =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0