14 December .


Går dagen började väldigt segt, körde mormor hem till sig och sen stack jag upp till Jonas en runda och sa hej till han och sara , lika sega va ju dom haha  så jag körde hem igen, satt här och fundera över vad jag skulle göra va lite smått fest sugen men ändån inte, körde hem till Sarah och Hans iallafall satt där och drack lite,dom två, jag christer och glenn , hade beslutsångest om jag skulle följa med dom ut eller inte va ju nykter och allt hehe, men jag följde med och det ångrar jag inte , va på Wallmans skit kul hade jag :)

Träffa min kusin också, snacka om allt möjligt :) får hitta en dag och ses och snacka ännu mer :)

Ska ta och hoppa in i duschen nu sen till Hagman och snacka lite skit :P Ullared i morn gott gott :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0