29 december

Vaknade klockan 9 i morse ringde sara och där svara en ännu tröttare person än mig själv, skulle egentligen iväg och fixa lite men bestämde oss för att ta det i morron istället och så får det bli.
Somnade om igen vaknade klockan halv 1 och hela dagen hade ju gått, skulle inte sovit så länge men skönt va det.
klädde på mig och gick ut och tvätta bilen, behövdes fast det va lite kallt. städade den gjorde jag med :)

körde och hämta sara, sen va det till mitt jobb lämna lite papper, sen till Biltema och handla och sen träffa vi Philip, snacka en massa med honom körde han hem och sen bar det hemmåt för oss två med :)

Fan vad jag längtar till sommaren helt sjukt, Stranden sol och ÖL !! :D

Ny år är det snart också, eller VÄLDIGT snart och vet fortfarande inte vad jag ska göra skit jobbigt men men det löser sig när dagen väl kommer :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan e de för jävla bild på mig ? , visar ju hela röven ! haha ..

2008-12-29 @ 23:29:16
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0