6 december


Började med att man jobba igår precis när man va klar med allt och skulle ställa tillbaka maskinen ja då gick den i sönder och det va vatten i halva koridoren och dom kärringarna man jobbar med vägra ju resa på sina feta ass..

så fick ringa Eva, en annan jobbekompis som hjälpte mig :D sen körde man hem , laga mat och städa lite till Mamma och sen skulle jag även ta mitt eget rum men kom så långt att jag la mig i sängen och sen ringde Sara och ja.. då blev det ingen städning då heller .

Körde mormor hem och sen hämtade upp sara, körde hem till Jonas för där stod ju dom och vänta som skulle köpa min bil, riktigt trevliga va dom och SNYGGA :) så nästa gång vi är i malmö och festar så vet vi vilka vi ska ringa :) hehe.

Satt hemma hos jonas igår och drack lite öl och sådär , juag leeman, sara , jonas och henke .. va rätt trevligt , drack en öl typ sen höll man sig nykter :)
Och idag ja då har man sovit hela dagen typ så jäkla skönt, men så jäkla tråkigt, Hagman ringde ju och väckte mig annars hade jag kunnat sovt ännu längre :P blir bara en lugn kväll idag , film och godis :) baka pepparkakor ?? hmm ja får väl se vad de blir me det haha :P

Nä ska gå och göra ve mig så man kommer iväg :)

ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0