Fredag :)

Jahapp , nu är det fredag och skönt är det , jobbade till klockan 12 käka gröt och allt på skolan så jävla gott :) sen åkte jag hem och handla julgran med Jonny blev en fin en :P sen blev det hem och byta om hämtade upp sara och stack till väla, hon skulle ju klippa sig och färga håret, satt där i 3 jävla timmar för hon inte blev nöjd först så det blev lite mer slingor för hennes del hahah :P men men sånt man får leva med läste mina tidnigar , drack varm choklad , åt upp alla pepparkakor och fick väldigt ont i rumpan utav stolen :P

Men men sen när vi väl va klara så blev det mat, mcdonalds och jävlar i det gott va det, tack för maten sara :)
gick en sväng på H&M och sen kappahl och sen Gina, handlade en tröja och ett linne där =/ illa har ju inte pengar till det men men skit samma snart julafton :)

Och nu sitter man hemma hos sara, har inte ett skit att göra för att vi ska va nyktra :) Heeeeela helgen va det tänkt :P men i morgon blir det nog lätt iallfall när jag ska ha min lilla plutt hos mig :) hihi :P

Ajja får väl va lite social med den här tanten nu :)

Godbye :)

Kommentarer
Postat av: Tina

din lilla plutt? :)

2008-12-20 @ 17:18:08
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0