julafton & Juldagen.

Börjar med julafton då, sov till klockan 1 den dagen låg och slappa i soffan tills Kalle började, sen blev det mat och lite sånt och en massa fina julklappar :) blev bara en julafton hemma så va rätt lugnt :) sen träffa man sara och åkte hem till Matte, vi va dom ända som va nyktra hehe :P
 

måste också säga att min första minut av julafton alltså kl 00.01 spenderade jag med sara :) då körde vi genom stan, på väg hem till henne med radion igång och lyssna på julmusik hahha Töntar eller vadå :P

och sen har vi då juldagen, gjorde ve sig och stack till henke vid 4 tiden satt där och för festa lite , sen drog vi hem till Kim jasses pojkvän , på fest :) va rätt så roligt, satt där till tio sen kom Huset och hämta mig och Sara så drog vi till Stinsen så jäkla riligt jag hade där haha :P men nästa gång vill jag inte ha ett mjölkpaket haha :)

efter där drog vi till Stek som vanligt, hade skit roligt där med blev lite för mkt dricka dock och kanske lite för mkt pussar haha :P ajja skit i det kul hade jag iallafall :)

Nu ska man bara hitta något kul att göra idag men de löser sig nog det med :)

ha de fin fint puss & hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0