Ojdå , uppdatering ..

ja va ett tag sen man skrev här, va ett tag sen man satt vid datan överhuvudtaget , har ju inte haft tid haha :) och skönt är det egentligen..

kan börja med Lördagen, vi bakade faktiskt pepparkakor, käka burger king och skulle sola och äta maräng svish, haha men så långt kom vi inte vi bakade sen stack vi på fest, blev fullast i stan jag och Hagman :) hahha fy fan vilken kväll.. sprit är inget bra egentligen :P men kul va det iallafall vad jag kommer ihåg :)
söndagen , ja då sov jag hela dagen , som tur va så passade sara upp mig hela tidne tack för de :) stack hem till Jonas och käka maräng svish det va intr alls gott ;P får äta upp resten en annan dag :)

Måndag, då va man ledig va med Mamma på sjukhuset, hade rullstolsrally men det gilla hon inte så mkt haha :P sen blev det väla och tv hemma hos sara, somnade givetvis :P hehe.

och igår hämtade man upp henne på Maria park, blev lite förvirring men men jag hitta till slut iallafall tur det finns bussar :)
solade och lite sånt där :)

och idag händer det inte allt för mkt , det gör det faktiskt inte alls nu dom senaste dagarna, skönt att bara kunna ta det som det kommer fast man brukar ju dock göra det rätt ofta så ska nog inte säga för mkt :)

Helgen närmar sig :) fredag ska jag egentligen på julbord och skit med jobb, men vill inte alls så får se vad jag gör, några öl blir det nog iallafall :) Lördag blir det lugnt, lucia tåg ska vi gå också :) sara ska va Stjärtgosse, jag ska vara pepparkaksgubbe, jonas ska va lucia och henke ska va grisen vi äter upp efteråt hahhaha :)

Ullared på Måndag yäääe :) längtar :)

Nu ska jag och handla med min mormor :) ha de bäst allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0