Ullared & Jordbävning

Hämtade Sara hemma hos henne klockan 7 igår morse och sen åkte vi till ullared, handlade en massa lite till mig själv och lite julklappar :) va knappt något folk där heller ingen kö och ingenting hur bra som helst fast hade hoppats på att hitta lite mer till mig själv i klädes väg men men lär ju åka dit igen .
Och att man lyckas träffa varandra på ett sånt ställe som Ullared brukar va ganska omöjligt men Sarah lyckades hitta mig sen såg man henne hela tiden , raka näsan skulle hon visst också göra hahha :)

Kom till jobb som vanligt i morse, stod där och byta påse i en utav papperskorgarna när plåtskåpet som stod sidan om mig börja skaka, jag blev skit rädd och tänkte va fan jag har inte rört det skåpet , är där någon i det ? haha..
ajja fortsatte med mitt städande sen kommer tjejen som står i kafeterian och frågar om jag märkte att det va jordbävning då 06.20 , jag bara nää jag har inte märkt nått eller jo fan det va kanske därför skåpet skaka :P och sen va det dagens ämne, alla elever som kom till skolan pratade bara om jordbävningen . men det är ju inter precis OFTA det händer så förstår ju det faktiskt, att det snackas en del.

sitter hemma nu ja, snart till doktorn med mamma och sen en massa saker med mormor :)
sen blir det hem och städa och sätta u+pp min tavla på väggen och lite sånt skoj :) sola kanske man tar och göra också känner att det behövs :)

Ha en bra dag allesammans :)

Puss & kram !


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå ! jag missade helt, låg o sov som en bääbis då ! :) , ja får ta ullared fler gånger, kanske passa på om vi ska till karlskrona :)

2008-12-16 @ 19:55:21
Postat av: sarah.

jag satt ochj funderade hela dagen på mitt inlägg, och rubrik vad jag skulel skriva om.. och efter ja skrivit min läste jag din :P hahah , !

2008-12-17 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0