BO-KO :)

Japp Japp denna dagen har varit extrem seg, har inte gjort ett skit mer än sovit, suttit vid datan och kollat tv, våra bästa år då så klart :)
Men sen när klockan väl blev 4 ja då stack man till Landskrona för att man skulle kolla skor, men dom hade inte dom där heller =/ illa illa, lär väl få kolla efter ett par andra ,,
efter det blev det mat på BK med Sara och Jonas, sen hem till han och spela lite Wii och snacka skit :) 

BO-KO  min och Hagmans nya kompis :)

Har inte så mkt att skriva om egentligen, ska väl gå och sova snart  ush ush sova själv =/ me dont like :(
som tur e har jag min katt :)

ajja Godnatt allesammans :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0