Död kropp i papperskorgen.

ush fy fan jobbade i morse, va verkligen as trött och gjorde det inte mkt bättre utav att det regna och blåste som värsta jag vet inte vad, vattenplaning hundra 50 gånger på vägen dit och hem också.
Sen kom man äntligen hem, käka lite kolla lite tv och sen gick och la mig, som vanligt så skulle jag bara sova en timme men blev lite mer, drömmde så sjuka saker gjorde jag också, drömde att jag va på skolan som vanligt och jobbade, tömmde papperskorgarna som jag brukar och plocka upp pantburkarna från varje soppåse för att tjäna lite pengar, och det gjorde jag, körde ner handen i en utav påsarna och tog upp burken och tänkte inte mer på det, förr'äns en sjuksköterska kom och skulle visa sin praktikant hur man använder en spruta, så hon tog ju sprutan stack in i påsen och tryckte av, sen va det praktikantens tur och dom öppnade påsen för att det skulle gå lite lättare och i samma ögonblick skiker någon han är död, praktikanten tittar ner i påsen och får se ett byx ben, och i själva påsen ligger liket, praktikanten blev helt chockad, jag böla som en hysterisk tupp och alla andra sprang, bara tanken på att jag kört ner min hand i samma påse där det låg ett lik , nej fy fan det går inte o beskriva..ambulsnen kom och tog hand om kroppen. jag gick ut och tog en cigg för att lugna nerverna med några jag aldrig träffat förut, vi satte oss i bilen och körde ner till Råå för där hade jag ställt min bil, och när jag väl kom dit så stod Hagman och dansa runder med en handuk på huvudet , även hon skulle hämta sin bil, vi gick tillsammans men stannade lika fort för att jag hittade 8 kronor på marken , sara skulle plocka upp dom till mig men fick tag i en mega mega stor nyckelpiga istället som hon tog med sig, sen gick vi och bada, sen vaknade jag.. helt förvirrad och äcklad till max. kändes verkligen som jag skulle spy rakt ut bara jag tänkte på liket =/

kan ju bero på att när jag jobbade i morse så tömde jag en papperskorg, där hela botten bara va röd, såg verkligen ut som en massa massa blod :S
men vem vet det kanske va ett lik ? :P

Fräsha till sig lite nu, sen blir det solning med Sarah sen får vi väl se vad som händer :)

Ha det så bra !

Kommentarer
Postat av: delinda

sv: det finns att beställa olika tandblekningar online i Sverige, ex dentaworks. men har inte testat d ;)

2008-11-13 @ 18:52:33
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0