en dag kvar :)

Ja det är bara idag sen är det dags :) då är det lördag och Sensation :) fan vad man har längtat till detta, och nu händer det vet inte om jag känner samma sak nu som jag gjorde i somras när jag köpte biljett :P men men kul ska det bli iallafall :)

Precis ätit lite middag/frukost , snart till jobb, jobbar eftermiddag idag rätt skönt att få sova ut men hade varit bättre o jobba förmidda :P

Lille Rocky plutten är också här hos mig, varit det sen igår :) snuttekorv :P Hoppas din mamma glömmer att du är här :) :P

Nej fan, ta och göra sig klar och sen gå en sväng med han :) fast det spöregnar =/

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sarah.

sötaste rocky !, jag har ej glömt han ! hahaaa

2008-11-14 @ 11:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0