en massa..

Att göra idag ja :) jobbat har man redan gjort :P skönt är det för hade ju inte hunnit mer idag ändån :P
snart träffa Jonas, och hämta hans katt :) dumma mamma som inte vill ha en till :P hehe =)
efter det blir det ut till josefin, fisxa naglarna :) yees yees :) ut till Sara och käka nått, hoppas jag hinner bara :) sen träffa Jocke när han kommer hem från Jobb och fixa en sak :) hahah :P vill inte säga något förräns jag vet om det blir nått :P
aja ska göra mig klar nu :) lägger upp bilder på kisen i morron eller ikväll :)

ha en bra dag allesammans :)

 You&Me Bajjsssaan ♥

Kommentarer
Postat av: sarah.

i miss u , .. Har du lärt dig PS ? :)

2008-11-04 @ 18:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0