Ett stort TACK !

Först vill jag tacka Josefin för att du fixa mina naglar, skit fina blev dom som vanligt =)
Sen  Vill jag tacka Jocke för att du tog dig tid till att följa med mig igår, hade inte alls gått lika bra utan dig.
Och självklart måste jag tacka Mamma för att du ställer upp med pengar och allt så länge,du är bäst!
och sist men inte minst vill jag tacka Hagman för att du följde med som sällskap =) min lilla dvärg elj .

På fredag kommer min lilla pärla hem till mig , ska ju hämta min nya bil :) så jävla gött :)

Kommer dock va fattig ett bra tag framöver men ja vad ska man göra =/

nä har en massa att fixa kan inte sitta här längre !

Se you later alligator :P


Kommentarer
Postat av: dvärg eljen ^^

min lilla elj :) du e min sjätlands elj du ;) tihih, klaart man ställer upp.. en rosa bil med voit svans :)

2008-11-05 @ 21:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0