ett tag sen..

man skrev här ja, har hänt ganska mkt faktiskt eller ja egentligen inget speciellt ..
allt med bilen fixade sig som det skulle, henke hjälpte ju mig :) tacktack :) har dock inte fått sålt den men telefonen ringer ju lite då och då :P

Helgen har varit bra den också faktiskt :) fredes va vi bara hos Jonas och tog det lugnt spela lite fifa som vanligt och dom andra drack öl det var jag, Sara,Jonas,Henke och Leeman :D
lördagen blev det ju fest :D hemma hos Jonas, satt där och drack lite grann hade skit kul sen blev det ner till stan :) stinsen skulle vi ju till men dom hade stängt för vi va ju inte i stan förrän vid 1 typ , så vi gick vidare till Harrys och sen utposten och sen steak :) träffa massa roligt folk :) Tack för en bra dag :D

och idag vaknade man klockan 3 sen stack man hem till Jonas bilen stod ju där sen kom Sara och henke med pizza så jäkla gott :) julskyltning blev det efter det, inte så värst roligt egentligen men för en gångs skull så frös jag inte halvt ihjäl :P och nu sitter man bara hemma :) skönt som fan snart sova också så man kommer upp i morron :P
så nu har man en ny vecka framför sig, hoppas den går lika fort som förra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0