helt sjukt !

denna helgen va något extra ..
fredagen började med att man va med Hagman på rättegång satt där tills klockan 4, sen va det bara att skrapa bilen när det va klart för det va ju snö, hur mkt som helst, lämna henne hemma, körde hem till mormor hämtade henne och körde henne hem till mig, sen blev det att man hämta sara igen och sen körde vi hem till Jonas, kolla på sunes jul och festival :) sen kom ju henke och Viktor också dit, dom drack några öl och jag en halv , somna i jonas säng klockan 1 och sov som en stock sen :P vad som hände , ja det vet dom som va där haha .

På lördagen skulle vi till Landskrona badet och bada, men blev inte så mkt med det, massa missförstånd mellan alla ?!
så åkte hem igen, duscha och sov några timmar och sen va det hem till Jonas igen, spela fifa och drack öl, blev bara två för min del inte ens det för jag skulle ju köra hem på kvällen/natten. men dom andra hällde i sig för glatta livet :P va jag sara, Henke, christer , viktor och självklart Jonas :) sen bjöd grannen upp oss till han istället och där vände det för mig efter nån timme, då va det öl efter öl :) plus lite vodka blandat med oboy för jävla räligt :P haha men igelkutten kom ju fram :)

Men när klockan va typ 9 på söndag morgon så hade dom flesta gått ner till jonas och sov, va bara jag och viktor som stanna kvar till slut, sen åkte jag hem med HAN :) somnade väl vid 11 halv 12 kanske och sen upp igen klockan 3, skulle ju käka midda med mormor :P
hämtade upp sara körde henne hem, mat blev det och sen göra ve sig för då va det dags för julskylltning, gick där i 5 minuter sen frös vi röven av oss så vi åkte hem till saras "kusin" kolla film, fast inte jag och HAN , vi åkte till ekeby och hälsa på hans mamma och lite sånt :)

igår va det ju meningen att mina föräldrar skulle komma hem från semestern, det gjorde dom, iallafall Jonny (min styvpappa), mamma hamna på sjukhuset, brötit foten =/ så haar varit en lång dag idag med, sovit typ 6 timmar sen lördes då på dagen och nu ska man bara komma in till stan igen så jag kan hämta min bil .

Tack allesammans för en helt jävla bra helg alltså :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

o know you like it (: haha, helgen va rätt bra faktiskt, aldrig mått så dåligt efter en NYKTER helg !! HAHAH .. och HAN va de ja ... SNUSK ! :)

2008-11-24 @ 17:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0