Listan..

börjar bli mindre nu, har fått gjort en hel del idag faktiskt och det är riktigt skönt :)

Först vänta man på Hagman när hon va hos tandläkaren tog en evig tid haha :P
sen blev det Arbetsförmedlingen, prata lite om utbildningar och sådär så ska försöka fixa o ha mig med det i morron lite sent att ringa dit nu ju .

efter det åkte vi ut på Ikea och käka frukost/lunch blev köttbullar skit gott va det :)
hem till Hagman och kolla våra bästa år , fixa hennes telefon och liter sånt , sen blev det banken och sen tillbaka till Siba för att lämna in hennes mobil, haha gjorde nog bort oss lite grann :P eller ja, iallafall Hagman :P vi och vår fårskalle ..

Ja vad gjorde vi sen...
hm ..
Jo det blev ju kakor och en finfin mössa på rusta :) döskallar på den :P vi köpte likadana såklart :P
ut på familia också, inte varit där på hundra år kändes det som men köpte iallafall ett par skor :D riktigt nice och billigt va de också så dom får duga :P

Hämtade upp Viktor och körde till Mcdonalds och käka, fan måste sluta att ätq ute börjar kosta lite mkt =/
sen hem till Hagman kolla sunes jul :P körde Viktor hem och nu sitter jag också hemma.

riktigt trött är jag =/
sova snart kanske ??
Hm ja vi får väl se :)

Godnatt iallafall :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en väldigt fin elj vi såg på siba ;)

2008-11-20 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0