Vilken helg :)

Hämtade min bil i fredes jag,sara och Jocke :) sen blev det lite mat på Bk och sen hem till Jonas och spela wii :) josefin kom ju också dit :) hade skit kul och fan vilken träningsvärk jag hade dagen efter, och då va det ju bowling, satt först hemma hos Jonas och för festa lite, jag,sara,josefin,philip, veronika och henke :) spela lite kort och sådär va riktigt trevligt :) beställde en Taxi som körde oss till Bowlingen där vi mötte andy. Blev en väldans röra haha, hänga in jackor och allt och hälften försvann och ja :P sen kom ju även  Hanna,musen,lannemar,max och mikaela och robin också dit :) så helt plötsligt va vi hur mkt folk som helst och alla kasta när de själva ville och ja :P opch poff sa det så va den timmen slut haha :) sen blev det ner i stan en runda också, dock inte så länge hände inte så mkt kul :P så köpte mig en kebab som jag inte fick mkt utav eftersom allt ramla ut, sen träffa man Roy och tog taxi hem :)

Och nu är det fan mindre än en vecka kvar till Sensation, stod med mina kläder på precis , fy vad naken man kände sig brr vad kallt det kommer va men skit i det :D kul ska jag ha iallafall :)

Städning nu lite grann, sen solning :)

Och i morron ska jag träffa min lilla Saris :)

pusspusspuss !

Kommentarer
Postat av: mini eljenb

Suveräänt bra helg, egentligen (: vissa undantag ! min lilla elj .. Eljar have more fun ! :)

2008-11-11 @ 02:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0